dijous, 6 de març del 2014

Capitol 1

Soc l’Edmund de Norwich i visc a un poble de Anglaterra,Hastings. Per molts metges que visitin al meu pare crec que no el podran curar perquè esta molt delicat . El nou rei ens ho ha pres tot . Jo i la meva família estem preparant totes les nostres coses per a viatjar a Canterbury. El pare vol parlar amb el bisbe a veure si podem recuperar els nostres propietats , jo i el pare prepararem una mica de menjar i els pocs cavalls que ens queden .Jo no vull marxar del castell tinc molts amics i no els voldria perdre els trobaria molt a faltar . Mai he pensat que jo i la meva família estiguem amb aquesta situació tant desastrosa, però crec que algun dia recuperarem totes les nostres propietats .

Uoma Saho
Sumareh 2nD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada